Betöltés...

BEMUTATKOZÁS

Ismerjen meg minket!
Ózon Panzió // BEMUTATKOZÁS

Mikroklímája miatt gyógykezelésre is kitűnő lehetőséget biztosít.

Ózon Panzió

Bemutatkozó videónk:

Panziónk a Bükk hegység keleti részén, a festői szépségű Lillafüreden, a Szent István cseppkőbarlanggal szemben található.

Elhelyezkedése miatt pihenésre, kikapcsolódásra, szórakozásra, sportolásra, mikroklímája miatt gyógykezelésre is kitűnő lehetőséget biztosít. Vendégeinket jó levegő, lenyűgöző táj és barátságos kiszolgálás fogadja egész évben.

A panzióban presszó üzemel 20 fős terasszal. Éttermünk egész évben vállalja rendezvények, ünnepségek rendezését.

A szállodai részben 10 db komfort és 6 db standard (alap) felszereltségű szoba áll vendégeink rendelkezésére. Szobáink mindegyike fürdőszobával, továbbá televízióval felszerelt.

Készpénzt, valamint OTP, K&H és MKB SZÉP kártyákat tudunk elfogadni!

A Garadna- és Szinva-völgy találkozási pontján, a Hámori-tó partján épült klimatikus üdülőhely. Diósgyőrből a Szinva gyönyörű szurdok-völgye vezet a Bükk-hegység egyik legszebb pontjához. A szurdok erdővel borított oldalain fehér mészkőszirtek emelkednek.

Köztük is a legnevezetesebb a Molnár-szikla meredek csúcsa, ahonnan a hagyomány szerint a molnár leánya a szegény molnárlegénnyel együtt azért vetette magát a mélybe, mert nem lehettek egymáséi.

A környéken számos szép kirándulásra és aktív kikapcsolódásra van lehetőség. Bóklászhatunk a közelben, gyalog- és kerékpártúrázhatunk a hegyekben, megleshetjük az erdők sűrűjében élő vadakat, sziklára mászhatunk, felfedezhetjük a felszín alatti világ különleges képződményeit, csónakázhatunk, horgászhatunk, lovagolhatunk. Különleges élményt nyújt az ország legnagyobb vízesésének megtekintése és a csodálatos környék megismerése az erdei kisvasúttal.

A fagy beálltával a sport szerelmeseinek igazi csemege Lillafüred! Télen ugyanis a közeli felvonós sípályákon síelésre, a lankás-kanyargós utakon sífutásra, kisebb-nagyobb lejtőkön pedig szánkózásra van lehetőség.